سازمان نقشه برداری کشور با توجه به ماموریت خود در حوزه داده های مکانی کشور و در راستای افزایش رضایت و تکریم ارباب رجوع و اجرای مفاد "ماده 9" تصویبنامه شماره 112128 مورخ28/12/1395 شورای عالی اداری، موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری با عنوان «حق اظهارنظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیمات و فرآیندهای اداری» اهتمام ورزیده است. در این راستا در نظر است تا با بهره گیری از ظرفیت مشارکت های مردمی، بر خدمت رسانی هرچه موثرتر به هموطنان عزیز اقدام شود، لذا به استناد مصوبه "کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری سازمان نقشه برداری کشور" هموطنان عزیز می توانند از طریق بخش نظرسنجی و شکایات واقع در قسمت میزخدمت تارنما به نشانی NCC.gov.ir و ، پست الکترونیکی به آدرس info@ncc.gov.ir نسبت به ارائه نظرات و ایده های اجرایی خود به دستگاه اقدام نمایند.شایان ذکر است که روال پیگیری شکایات برای هر خدمت بر حسب موضوع بررسی و به متولیان ارائه خدمت ارجاع داده می شود، سپس شکایتی که توسط متولی پاسخ داده شده بررسی و جهت دسترسی شاکی در سامانه درج می شودو شاکی می تواند با کد پیگیری دریافت شده شکایت خود را پیگیری نماید.رسیدگی و پاسخگویی به شکایات حداکثر پس از 10 روز کاری انجام می گردد. همچنین شهروندان میتوانند از طریق شماره تلفنهای 7- 66071001 با پیش شماره 021، از ساعت 8 الی 14 (داخلی2213– واحد رسیدگی به شکایات) هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را اعلام نمایند.ارتباط با مدیران دستگاه با شماره تماس های مندرج درصفحه ساختار سازمانی در تارنمای مذکور میسر می باشد. امید است همراهی و مشارکت هموطنان عزیز، زمینه بهبود هرچه بیشتر فرآیند خدمت رسانی و رعایت حقوق شهروندی را فراهم آورده و سازمان نقشه برداری کشور را در راستای نیل به اهداف عالیه خود بیش از پیش یاری دهد.
(مصوب کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری مورخ 1400/01/28)
برای دریافت فایل اینجا کلیک نمایید